Система ProZorro запрацювала вже більше як 5 років тому й за цей час система дозволила значно знизити корупційну складову при проведенні торгів та державних закупівель. Особливо це актуально стосовно тендерів, які з кожним роком стають все більш частими.
На даний момент, в ProZorro можна знайти близько 10 майданчиків, які надають можливість брати участь в тендерах та різних торгах. Всі ці електронні сервіси працюють приблизно за одним принципом. При цьому, вони можуть досить серйозно відрізнятися за рівнем зручності та іншими моментами, які є не менше важливими.
Сайт tender.uub.com.ua – це один з тих самих сервісів, які варто брати до уваги в обов’язковому порядку. Якщо ви хочете впевнитися в цьому більш точно, то у вас завжди є змога знайти реальні відгуки користувачів, які діляться своїм досвідом співпраці з українською універсальною біржею.
Алгоритм допорогових закупок
Самі ж державні замовлення можна поділити на дві основні категорії й вони можуть бути допороговими й надпороговими. Перші це ті, сума яких не перевищує показник в 200 тисяч гривень, якщо це товар, та півтора мільйони гривень, коли мова йде про виконання якихось робіт.
Ми ж говоримо саме про допорогові, відносно яких діє наступний алгоритм:
- Вибір цікавого оголошення, яке відповідає основним потребам потенційного виконавця;
- Можливість задати певні запитання та уточнити конкретні моменти в замовника, доки для цього є можливість;
- Оформлення та відправлення заявки про участь в тендерних торгах. До самої заявки потрібно прикріпити пакет документів, що відповідають затвердженому переліку в описі до самого тендеру;
- Проведення торгів, по ходу яких визначається найбільш вигідна пропозиція для організатора державних закупок;
- Визначення переможця проходить в автоматичному режимі. Що стосується пакета документів та заявки, то вони вже вивчаються безпосередньо організатором тендеру. Якщо якісь моменти не були виконані, або ж були допущені помилки, постачальник може отримати відмову на участь;
- Кінцевим етапом є підписання договору між учасником та замовником.
Це досить простий алгоритм, який можна назвати стандартним. Зазвичай, все проходить саме в такому форматі. Виключенням можуть бути екстрені ситуації, або ж відсутність зацікавленості в створеному оголошенні, через яке торги можуть і зовсім не розпочатися.